HOGYAN KÉRJEN FORDÍTÁSI ÁRAJÁNLATOT?

 

A fordítási árajánlat kérésének menete

Fordítási ajánlatkérését legegyszerűbben weboldalunk Ajánlatkérés című űrlapjának kitöltésével küldheti el (Felül a jobb oldalon):

  • Kérjük, adja meg nevét és email címét, és 1,5 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot. (Személyi adatait bizalmasan kezeljük)
  • A cégnév és a telefonszám megadása szabadon választható.
  • Mivel az ajánlatkérő űrlap csak angol-magyar/ magyar-angol nyelvpárt hozza fel mintának, kérjük, a feladatleírásnál adja meg a nyelvet, amire fordíttatni szeretne.
  • Ezután a kéz szimbólumra kattintva könnyedén fel tudja tölteni a fordíttatni kívánt szöveget.

A fordítási árajánlatokhoz a weboldalon keresztül feltöltött szövegek nem jelennek meg magán a weboldalon, azok egyenesen jelszóval védett, domain-es email fiókunkba kerülnek. Minden szöveget szigorúan bizalmasan kezelünk, a meghiúsult ajánlatadásokhoz tartozó szövegeket pedig töröljük.

Fordítási ajánlatkérését e-mailben is elküldheti a baloldali levél (Írjon nekünk!) fülre kattintva.

Azonnali információért hívhat bennünket telefonon: +36 30 5460396 vagy +36 1 221 2866

Telefon és email ügyeletünk hétvégén is él, 0-24 órában.

  • Néhány perccel ezután e-mailben, külön kérésre SMS-ben is, visszajelzést fog kapni arról, hogy ajánlatkérése megérkezett hozzánk, és egyeztetjük a fordítás határidejét.
  • Majd elküldjük Önnek árajánlatunkat, és várjuk visszajelzését. Árajánlatunk alanyilag ÁFA-mentes, tehát az általunk megadott fordítási díjra ÁFA már nem számítódik fel.
  • Ha Ön elfogadja az árajánlatot, és megrendeli a fordítást, akkor megkérjük, hogy küldje el azt a nevet és címet, amire a számlát kiállítani kéri. 
  • Amennyiben Ön nem fogadja el az árajánlatot, a szöveget haladéktalanul és véglegesen töröljük az Ön személyes adataival együtt.
  • A fordítandó szöveg átnézése után felvesszük a kapcsolatot az adott szöveg fordítására legalkalmasabb fordítókkal, és kiválasztjuk azt, aki a legprofibban és biztosan határidőn belül le tudja majd fordítani a szöveget.
  • Ezután fordítónk elkezdi a fordítás elkészítését.
  • Megkapjuk az elkészült fordítást a fordítótól. A lefordított szöveget nagyon figyelmesen átnézzük, szóról szóra összevetjük az eredetivel, majd még egyszer elolvassuk, és meggyőződünk a szöveg megfelelő gördülékenységéről. Ezután elvégezzük a helyesírás ellenőrzést, majd többször bezárjuk, és újra megnyitjuk a fájlt, hogy ezt Ön is könnyen meg tudja majd tenni.
  • A számlázz.hu zárt, sorszámozott rendszerében elkészítjük a számlát az Ön által megadott névre és címre. A számla aláírás és pecsét nélkül is érvényes, és 31 napos határidővel állítjuk ki.
  • A határidő letelte előtt e-mailben elküldjük Önnek az elkészült fordítást és a számlát. Külön kérésre a fordítást és a számlát postai úton is elküldjük megrendelőinknek.
  • A fordítás kézhezvételének visszaigazolása azért szükséges, mert így tudunk meggyőződni arról, hogy a fordítás rendben megérkezett Önhöz.
  • A fordító elküldi nekünk számláját, amit a kézhezvételkor kifizetünk.
  • Az általunk küldött számla határideje (rendesen 31 napra szoktuk írni, de ettől külön kérésre eltérhetünk) letelik, így Ön átutalja számunkra a fordítási díjat.

Bármilyen további kérdés esetén, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a fenti lehetőségek egyikén vagy pedig az alábbi Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével. Személyi adatait bizalmasan kezeljük, a fel nem használt vagy a megbízás elvégzésével szükségtelenné vált adatokat pedig töröljük.

Kapcsolatfelvétel